niedziela, 20 września 2015

Idealny prezent dla koszykarza

Witam po wielkim powrocie!
Długo mnie nie było, ponieważ zaczął się wrzesień czyli szkoła i różne tego typu sprawy..

Dzisiaj przychodzę do was z postem ''Idealny prezent dla koszykarza'' przedstawie wam 5 propozycji, które możliwe, że wam się spodobają :)

Być może nie wszyscy posiadają piłki do koszykówki, dlatego piłka jest naszym prezentem numer jeden. 
 Numerem 2 będzie koszulka tego typu lub z ulubionym zawodnikiem jak ta poniżej

takie koszulki  możecie nabyć na stronie: http://sklepkoszykarski.pl/koszulki-nba

Numerem 3 będzie case na telefon
Numer 4 książka
A oto najlepsze książki koszykarskie:
- Lebron James król jest tylko jeden
- Los Angeles Lakers złota historia Nba
- Michael Jordan życie 
- Rodman powinienem być już martwy
- Shaq bez cenzury

I ostatni numer 5 to słuchawki



Dzisiaj post jest bardzo króciutki, piszcie która propozycja wam się najbardziej podoba, a może coś innego nie będącego tutaj a związanego z koszykówką macie do zaproponowania? :)

6 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej przypadają do gustu słuchawki, bo piłkę jak prawie każdy zamiłowanie gracz koszykówki mam.

    Świetny post. Zapraszam do siebie
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki boskie *.*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulke jersey NBA posiadam z numerem 1 Chicago Bulls czyli D. Rossem :) i bardzo sobie chwale mimo, ze to nie jest moj ulubiony gracz :)
    Tytul ksiazki Rodmana mnie zaciekawil.. warto kupic? :)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie czytałam, ale mam taki zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post, pomysłowy :)

    http://miiistiii.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń